日記分類:休閑娛樂 -> 生活笑話   頁面刷新 | 本篇瀏覽:( 1237 )   分享
      草帽小子 寫於 2006-04-20 編輯  
祖國偉大發明之產品使用說明

有一系列既產品使用說明:

1.    Sears吹風機:睡眠時請勿使用。(你用到我都唔反對o既!)

2.    Dial香皂:使用說明:如一般香皂使用。(咁到底係點用法呢?)

3.    Swanson冷凍食品:食用方法:建議先解凍。(建議o者!)

4.    某飯店提供的浴帽外盒寫著:適用於一顆頭。(咁我入到兩個頭又點先?)

5.    Tesco's Tiramisu點心:(印在盒子底部)請勿倒置。

6.    Marks&Spencer麵包布丁:本產品加熱後會變熱。(原來係咁!)

7.    Boots兒童咳嗽藥(2-4歲兒童專用:服用後請勿開車或操作機械。(好,我會睇住佢!)

8.    Nytol安眠藥:服用後的徵狀:可能會引起嗜睡。(有冇肯定o的呀?)

9.    某中國製聖誕節燈泡:限室內或室外使用。(呢個世! 界有男人同女人)

10.  Sainsbury's罐裝花生:警告--內含花生。(好驚呀,我掩護你走先!)

11.  某航空的堅果點心包裝上:使用方法:打開包裝,吃堅果。(咁有步驟,唔講我都唔識用)

新增留言  
留言者:
留言內容:
留言表情: 驚 臉紅紅 昏 狂暴 哭哭 崩潰 讚美主 水汪汪 倒地 失魂 擦汗 水草舞 阿彌陀猴 不要啊 翻桌 咦 打瞌睡 笑裡藏刀 嘲笑 害羞扭扭 萬年奸臣 畫圈圈 bingo 掰掰 苦惱的煙狂 三八萌 幸福御守 好夢 淒涼 印堂黑黑 跪拜禮 頭暈目眩 愛的轟炸 搞自閉 打小人
狀態: 私密留言 (只有版主和留言者可以看到)