日記分類:個人日記 -> 生活記事   頁面刷新 | 本篇瀏覽:( 674 )   分享
      Y貓 寫於 2006-03-08 編輯  
貪得意影相小心鬼攝位

唔知大家有冇睇過泰國電影《鬼影》,如果有睇過的話,一定知道用攝影機影到鬼影,其實絕對唔係無可能。事實上,網上流傳不少鬼照片,當中的鬼在照片的不同角度出現,可謂無處不在,唔想不速之客同你一齊留倩影,就要留心記住有咩地方唔可以影喇!

好多鬼相喺拍攝嘅時候,人完全不為意,當睇到相片嘅一刻,真係嚇到命都冇。原來經玄學家嘅分析,有幾個地方係絕對唔應該影相嘅,因為一個唔小心,好易惹鬼纏身。

熟睡影相被勾魂
好多人都鍾意影低其他人嘅睡姿,然後作為取笑材料,但玩還玩,最好唔好幫佢哋影相,因為咁樣好可能會將佢嘅靈魂攝入鏡頭之內,永遠都醒唔番。就算醒番,亦有可能係畀其他遊魂野鬼佔據咗佢哋嘅身體,所以相真係唔可以亂影,否則後悔莫及。

旅遊取景要小心
唔少人去旅行,都鍾意喺山洞前影番張靚相留念,但其實去旅行千祈唔好喺山洞前影相,因為山洞往往係通往另一個世界嘅接駁點,特別多鬼魂來往,一個唔小心畀佢跟住走就大件事。

另外,最近亦多咗好多人返內地旅行,包括蒙古、青海等地,嗰 度有好多屋都保留古色古香嘅 設計,有一條樓梯喺屋外。好多人都會影番張相留念,但記緊唔好隨便坐喺呢間 小屋嘅樓梯,因為梯間隨時有嘢等住你,如果將靈魂攝入相機之中,帶埋返香港,咁就手尾長囉!

陰氣重易招魂
長走廊長期不見光,陰氣自然重,鬼魂最喜歡聚集於陰氣重的地方,而放過屍體的地方,則有怨氣,呢兩個地方都唔應該立亂影相,以避免令鬼魂以為你有心騷擾佢地嘅生活。

至於爛屋喺A字形屋頂下,原來有啲心願未了或者死後仍處於等待階段嘅遊魂野鬼,鍾意依附係破爛嘅A字形屋頂等待,於該處影相會令佢地以為你有心騷擾,破壞佢地嘅平淡生活。

電梯與咪亂影
依家數碼相機大行其道,就連電話都有相機功能,所以大家無時無刻都可以影到相。不少後生仔更鍾意行到邊影到邊,係電梯內一樣照影,其實電梯內的天花,係死後靈魂最鍾意匿藏既地方,如果唔信,大可係電梯內影番張相睇。

而扶手電梯,更加係搵替身嘅好地方。不少商場都會設計好長嘅扶手電梯,行上去已經有多少驚心動魄,原來長嘅扶手電梯都會有等待替身嘅鬼魂遊蕩,鬼魂目的係希望設法將人推落電梯,等枉死者成為佢嘅替身,如果唔信,可以去旺角某商場影番張相,睇吓會見到啲咩。

廁所潮濕鬼魂聚

廁所屬於潮濕陰冷之地,最容易招聚鬼魂。有唔少男人都鍾意邊如廁、邊抽,本來廁所見到有霧,絕對唔係奇事,但如果你一個嚴禁吸廁所,突然見到一大陣霧升起,正正就係鬼魂闖入人間先兆,如果你想影鬼相,呢個係千載難逢機會。

至於女廁則因為多鏡,而靈體最喜歡匿藏於鏡內,所以絕對唔可以亂。而且因為男人不可以入內,女廁可謂完全冇陽氣,所以女廁鏡往往會出現令人意想不到、亦唔想見到。

地牢陰暗鬼鍾意
香港較少地方有地牢,但係去旅行就大把機會去地牢觀光,但大家記住千萬唔好地牢北面影相,因為所謂北風,其實又名陰風,一般鬼魂都愛於北面集合。而且又暗又黑地方,自不然多鬼,想影到鬼相,別無其他選擇。

而酒庫亦多建於地牢,因為唔會照到陽光,方便控制溫度貯酒,所以有不少醉酒鬼都鍾意流連酒庫。呢班鬼經常神志不清,特別鍾意作弄人,所以酒庫影相,係極之容易影到鬼!

魚類屍體邪氣重
不少鯨魚、大章魚等,死後都會被沖上沙灘,有唔識死朋友會走埋去影番張相,以作紀念。但係原來鬼魂發火時候就會殺生,所以呢鯨魚同章魚極有可能係死鬼魂之手,所以見到大型魚類屍體,應立即走開,以免沾到陰氣。

睇完以上咁多個唔可以影相地方,大家一定要小心留意,以免影相影出禍就唔好啦!不過若然你係專登要影鬼相又另當別論


新增留言  
留言者:
留言內容:
留言表情: 驚 臉紅紅 昏 狂暴 哭哭 崩潰 讚美主 水汪汪 倒地 失魂 擦汗 水草舞 阿彌陀猴 不要啊 翻桌 咦 打瞌睡 笑裡藏刀 嘲笑 害羞扭扭 萬年奸臣 畫圈圈 bingo 掰掰 苦惱的煙狂 三八萌 幸福御守 好夢 淒涼 印堂黑黑 跪拜禮 頭暈目眩 愛的轟炸 搞自閉 打小人
狀態: 私密留言 (只有版主和留言者可以看到)